Stosowane przez nas procedury sanitarne w związku z epidemią COVID-19 | Willa nad Potokiem
Środkowa 158B Białka Tatrzańska -> Wyznacz trasę do obiektu

Stosowane przez nas procedury sanitarne w związku z epidemią COVID-19

Poniżej opublikowane są procedury sanitarne stosowane w Willi Nad Potokiem w związku z epidemią wirusa COVID-19 w Polsce, na podstawie wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Rozwoju:

I.Ważne informacje

  1. W ogólnodostępnej kuchni oraz sali z kominkiem może przebywać ograniczona liczba osób.
    • W pokojach znajduje się czajnik oraz szklanki (dezynfekowane w temperaturze 60°C w gastronomicznej zmywarce z zastosowaniem dedykowanych środków czystości po każdym pobycie gości),
    • Śniadaniaobiady i kolacje można wykupić w restauracji lub uzupełniać żywność na bieżąco ze sklepu spożywczego (oba miejsca znajdują się w odległości około 250 m, czyli 4 min pieszo od naszego obiektu),
  2. Suszarki nadmuchowe w łazienkach oraz ogólnodostępne lodówki (dostępne są wyłącznie w wybranych pokojach) zostają wyłączone z użytkowania do czasu zmian obostrzeń.

II. Sprzątanie i dezynfekcja pokoi:

  1. Pościel oraz ręcznikiprane, dezynfekowane, prasowane i transportowane do naszego obiektu z zachowaniem najwyższych standardów sanitarnych przez profesjonalny zakład pralniczy. Ponadto: Na wcześniejsze życzenie gości pościel może nie być zakładana przez personel i pozostawiona w foliowych workach do własnej obsługi,Gość może również przyjechać z własnym kompletem pościeli, jeśli ma takie życzenie (po wcześniejszym ustaleniu, które nie będzie miało wpływu na cenę i nie będzie realizowane przez personel połowicznie), 
  2. Dezynfekcja pokoi i łazienek opiera się na stosowaniu:środków czystości z alkoholem w stężeniu powyżej 60% (głównie powierzchni w tym oparć krzeseł, klamek,kluczy i pilotów), ozonu (stosowanego w taki sposób, aby jego stężenie nie wpływało na podrażnienie błon śluzowych nosa, gardła i oczu gości po przyjeździe),
    • innych dedykowanych środkach czystości, 
    • intensywnemu wietrzeniu,
  3. Podczas sprzątania personel ma na wyposażeniu:jednorazowe rękawiczki, które stosuje każdorazowo inne:  przy dezynfekcji i sprzątaniu pokoi, dezynfekcji i sprzątaniu toalet, dezynfekcji i sprzątaniu łazienek oraz przy nakładaniu świeżej pościeli,maski oraz przyłbice ochronne, 
    • fartuch ochronny,
    • płyny i urządzenia do dezynfekcji.

III. Postanowienia ogólne

  1. Maksymalna ilość osób mogąca przebywać w obiekcie jest kontrolowana w sposób ciągły,
  2. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz przebywania osób niezakwaterowanych,
  3. W związku z zagrożeniem, które niesie ze sobą wirus COVID-19 obiekt ma prawo do zawieszenia, ograniczenia usług lub odmówienia świadczenia usług, które zwiększyłyby zagrożenie gości oraz personelu obiektu,
  4. Przed przyjazdem każdy gość zobowiązany jest do:potwierdzenia braku występowania charakterystycznych objawów COVID-19, czyli: gorączki, suchego kaszlu i zmęczenia  (jednocześnie),potwierdzenia braku bezpośredniego kontaktu z osobą, u której stwierdzono obecność wirusa COVID-19, posiadającej jego objawy lub odbywającej kwarantannę w przeciągu 28 dni przed dniem zameldowania,
    • potwierdzenia, że zarezerwowany pobyt nie będzie stanowić miejsca odbywania kwarantanny,
    • bezzwłoczne poinformowanie obiektu drogą e-mailową na adres biuro@willa-nad-potokiem.pl,  gdy wszystkie ww. wymienione kryteria nie będą mogły zostać spełnione. Zostanie utworzony Voucher do realizacji pobytu w innym terminie,
  5. Numery telefonów do służb sanitarnych są umieszczone w widocznym miejscu w obiekcie,
  6. Willa Nad Potokiem zapewnia płyn do dezynfekcji rąk w pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz mydła do dezynfekcji dłoni w pokojach,
  7. W części ogólnodostępnej światło zapala się automatycznie, więc naciskanie włączników światła nie jest potrzebne,
  8. W stosownych miejscach widnieją instrukcje dotyczące dezynfekcji i mycia rąk, zakładania i ściągania maseczki oraz rękawiczek,
  9. Na terenie obiektu wszyscy goście i pracownicy zobowiązani są do zakrywania nosa i ust oraz do zachowania dwóch metrów odstępu od innych osób, w każdym możliwym miejscu,
  10. W obiekcie znajduje się pomieszczenie wyposażone w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący, w którym można czasowo odizolować osobę, u której stwierdzono objawy wirusa COVID-19, W tym przypadku może okazać się konieczne przekazanie danych kontaktowych wszystkich gości przebywających w tym samym czasie w naszym obiekcie służbom sanitarnym oraz najprawdopodobniej poddanie wszystkich obecnych osób kwarantannie domowej,Przyjmowanie nowych rezerwacji zostanie wstrzymane, a dokonane rezerwacje odwołane z możliwością realizacji w innym terminie bez dodatkowych zobowiązań Willi Nad Potokiem wobec poszkodowanych gości,
    • Między innymi z tego względu staramy się, jeszcze na etapie przyjmowania rezerwacji, zminimalizować prawdopodobieństwo wystąpienia wirusa COVID-19 u naszych gości poprzez wywiad,
  11. Pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do ich przestrzegania – są to min. regularne, dokładne i częste mycie rąk, dezynfekcja stanowiska pracy, sprzętu używanego do wykonywania swoich obowiązków,
  12. Proces meldunku ograniczony jest do minimum.

Willa Nad Potokiem 2020,
Wszelkie prawa do kopiowania i powielania treści są zastrzeżone®

Translate »